søndag 1. oktober 2017

Klargjøring til vinteren

Jeg har så smått begynt å klargjøre hagen for vinteren. Det viktigste nå var å ta bort drivhuset og gjøre plass til krukker som trenger å stå lunt. Jeg håper at drivhuset ved hjelp av litt gaffateip holder en sesong til. Og så drømmer jeg om en mer permanent løsning på sikt. Jeg har fjernet en del erteblomster i dag og det ene stativet. Det andre hadde jeg ikke hjerte til å ta i dag. Jeg er ikke helt klar for å slippe til vinteren i hagen, men krukkene må nok snart sikres mot nattefrost og høstvindene river godt i hagen.  Noen av krukkene må tømmes også. Men ikke helt enda. En liten stund til vil jeg nyte synet av syrinhortensia og kosmos fra sofakroken.

Har du begynt å klargjøre hagen for vinteren?







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar