søndag 17. september 2017

Festmiddag i hagen

I dag har vi hatt festmiddag i hagen med innslag fra Sør - Amerika i form av både mat og drikke. Chiles nasjonaldag er i morgen, men vi valgte å feire den i dag siden det ikke passer for storesøster i morgen. Vi synes det er kjekt med noen tradisjoner knyttet opp til barnas bakgrunn. Dette er lillebrors feiring. I begynnelsen av året pleier vi å feire kinesisk nyttår. Det er storesøsters feiring.


















Jeg er godt fornøyd med det nye bordet og de nye stolene. Møblene vi hadde her holdt på å gå i oppløsning og måtte byttes ut. Vi valgte å sette bordet på skrått denne gang. Jeg var litt usikker til å begynne med, men ville prøve noe nytt. Jeg er godt fornøyd med den løsningen nå. Siden vi grillet og skulle ha mye mat på bordet i dag valgte vi å spise der  i stedet for i sofakroken på terrassen. Kjekt med flere steder å velge mellom.




Etter at vi var ferdige med å spise og ryddinga var unnagjort koste jeg og lillebror oss med den radiostyrte bilen hans. Vi ommøblerte litt på noen av krukkene på terrassen og fikk ei fin kjøreløype med mange svinger.



2 kommentarer:

  1. Deilig med en hage som er veldig brukervennlig, alltid deilig med litt store bord.
    Ha en fin helg.
    Turid

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, det er det. Gleder meg til vårsola begynner å varme og vi kan ta leksene med ut :) Ønsker deg ei fin helg! :)

      Slett