søndag 2. november 2014

Et skjerf som er grønt, gult og grått

Dette skjerfet fikk litt andre farger enn det forrige jeg heklet og teknikken er en annen. Modellen er dog den samme :) Forrige skoleår studerte jeg ved siden av full jobb. Det gjør jeg ikke i år, så jeg har god tid til håndarbeid. TV- stunder med familien eller med bare mannen har jeg med håndarbeid i hendene. Herlig! :) Liker du å holde på med håndarbeid når du ser TV?




















This scarf got other coulors than the last one I crocheted and I also used a different technique. The model is the same :) Last school year I studied beside a fulltime job and had little time for crocheting or othe creative activities. When I watch TV with my husband or my family I love to work on something. Do you?

Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen 

6 kommentarer:

  1. Jeg tror jeg aldri "bare" ser tv. Jeg har alltid noe i hendene, og det har blitt noen strikkeprosjekter opp igjennom:) Det er lenge siden jeg har heklet. Det ble fint.

    SvarSlett
  2. Lekre skjerf :-)
    Åja, håndarbeid i hendene når man ser på tv er et must! Blir både strikking og hekling og nå har også symaskinen dukket opp igjen også, men fungerer litt dårlig med tv og symaskin da.... Ha en fin uke :-

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Håndarbeid og TV fungerer godt sammen. Ser hva du mener med symaskin og TV, ja. Jeg har en symaskin jeg enda ikke har tatt i bruk. Må hoppe i det snart :) Ønsker deg ei fin uke! :)

      Slett