mandag 27. oktober 2014

Å så går jeg inn i førjulsmodus

I går var det fire uker til 1. søndag i advent. Så tida er absolutt inne for julerelaterte hobbyaktiviteter. Om en ikke allerede har startet med dem da. For det har jeg gjort. Men julemusikken skal jeg vente med. En stund i hvert fall. Den første adventshelga er ei fint tid å starte. Da går vi inn i adventstid for full guffe med julebord med mannens jobb fredag, juleverksted med venner og barn lørdag, frøkna skal synge på gudstjeneste søndag og på ettermiddagen skal vi få med oss tenning av julegrana. Grunnen til at jeg har heklet denne brikka er at jeg fikk bilde fra ei venninne med spørsmål om jeg kunne lære henne å hekle en slik. Og det vil jeg. Måtte bare testhekle først. Siden jeg hadde rødt garn hjemme og det går mot jul, så ble det naturlig å hekle en julebrikke. Har du begynt med julerelaterte hobbyaktiviteter eller forberedelser? Oppskriften fant jeg her: http://crochetmillan.bloggplatsen.se

















Yesterday it was four weeks left till the first Sunday in advent. I've started with some Christmas related activities already. Have you? I found the pattern here: http://crochetmillan.bloggplatsen.se A friend of mine sent me a picture and asked me to teach her how to crochet it so I had to test it out before teaching it to her. I will crochet more of these.

2 kommentarer: