lørdag 16. mai 2015

Rusletur i hagen 16.mai

I dag ruslet jeg tur i hagen med kameraet. En tur på balkongen ble det også for å ta noen oversiktsbilder. Jeg synes det er kjekt å dokumentere hvordan hagen ser ut for å kunne se tilbake på det senere. Rart å tenke på at hagen for det meste bestod av grus for et par år siden. Jeg fikk med selskap på deler av rusleturen. Lillebror gikk med lunsjen i hånda og jeg fotograferte både den nydelige sønnen min og hagen. Kjekt med kantsteiner å balansere på :)

I går plantet jeg spanske margeritter i hagen, så nå er hagen pyntet til 17. mai. Jeg gleder meg til å feire 17. mai. Lillebror skal i morgen få oppleve sin første 17. mai og det preger så absolutt forventningene jeg har til dagen. Sommerfuglene flakser godlynt i magen :)











3 kommentarer:

  1. Flott dere har fått det! Helt enig, liker også å ta bilder mange bilder av hagen :) Kjekt å se tilbake og ikke minst når en lurer på hva en har sådd, når det ble plantet, osv.

    SvarSlett
  2. Ser ut som en koselig rusletur :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
  3. Hvilken herlige bilder. Flotte kasser og fint mot hellene. Det beddet ser lovende ut :)

    SvarSlett