søndag 8. juni 2014

Tre forskjellige typer squash på vei

Jeg har byttet planter med flere i år. Blant annet mine foreldre. Fra dem fikk jeg tre typer squash. Nå er det squash på vei på alle plantene. Gleder meg til vi kan høste dem og spise dem. Squash er godt :) Jeg har hatt grønn squash flere år. I fjor fikk vi grønn squash og gul, rund squash av mine foreldre som vi hadde i baljer. I år har squashplantene fått plass i en av blomsterkassene. De ser ut til å trives der.








Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

2 kommentarer:

  1. Mmmm, nå er det bare å glede seg til å smake=) Vi har også i hagen, og de blomster akkurat nå… ikke lenge til den første smaken=) Kos dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. En av dem var veeeldig klar da vi dro på ferie. Håper naboene som vanner har kost seg med den :) Og så håper jeg det er noen som venter oss når vi kommer hjem :)

      Slett