tirsdag 24. juni 2014

Hageinspirasjon fra Gamle Stavanger

I dag har jeg vært i Stavanger. Jeg hadde time hos tannlegen, men jammen ble det ikke tid til litt annet kjekt også som kaffe med venninne og så traff jeg lillesøster og min niese. 

Til og fra tannlegen gikk turen gjennom Gamle Stavanger. Der er det alltid fint, men ekstra fint på sommerstid. Litt mimring ble det også. Jeg bodde i Gamle Stavanger i nesten 3 år fram til jeg giftet meg og flyttet inn til mannen. Den gang var ikke hageinteressen like stor som nå, så Gamle Stavanger ble sett på med litt nye øyne i dag. Mye fint og inspirerende der. Bare se på bildene :)

























Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

4 kommentarer:

  1. Skikkelig sjarmerende og deilig sommerstemning!

    SvarSlett
  2. Alldeles nydelig! Skjønner veldig godt at du nøt turen gjennom Gamle Stavanger. Min hageinteresse vokser stadig. I dag holder jeg på ute i bringebærland. Fra å være kaosbringebærland, er det snart veldig fint der ute. Ordentlig gøy og koselig å holde på. :) Fortsatt god tirsdag til deg. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Hageinteressen min vokser også jevnt og trutt. Jeg koser meg i hagen og så koser jeg meg med planleggingen :) Ønsker deg ei fin uke! :)

      Slett