søndag 5. oktober 2014

Høsten har begynt å sette sitt preg på hagen

I dag skinner sola og det er en nydelig dag. Jeg og frøkna har vært på en lang og fin sykkeltur. Herlig! Om ikke lenge skal vi kjøre til Plantasjen dere jeg skal bruke gavekort jeg fikk til bursdagen og etterpå skal vi på kino. Kalenderen sier høst, men fortsatt er det mye som er grønt og fint i hagen. Høsten har likevel begynt å sette sitt preg på vår hage uten gress. Jeg jobber i hagen litt nå og da for å gjøre den klar til vinteren. Har flyttet på litt stauder. Mulig jeg skal flytte en til. Har et bed der planen er å ha løk og sommerblomster. Bak i bedet står det noen bambuser. Tror det kan bli fint med mange fine farger i forgrunnen mot det grønne bak. Kjøkkenhagen tømmes også litt og litt for det som må bort. Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! :)





















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar