søndag 25. januar 2015

Heklet etui til i-pad mini

Jeg har heklet mitt tredje i-pad etui og mitt andre etui til en i-pad mini. Jeg startet med tunisisk hekling (grønn tråd) og heklet til det ble så langt at jeg fikk det rundt nettbrettet og kunne sy det sammen slik at det ble en lomme. Deretter heklet jeg kanten på toppen. Jeg heklet da med fastmasker. Da jeg heklet kanten på toppen brukte jeg to tråder som var tynnere enn den grønne. Jeg liker effekten det gir med tynnere garn brukt på kanten og så hjelper det til med å holde nettbrettet på plass. På toppen av kanten heklet jeg en bord. Fisken ble til litt underveis mens jeg heklet den og så sydde jeg den på. Jeg synes at tunisisk hekling passer godt å bruke når en lager etui til nettbrett fordi det blir både tykt og tett. Dermed er nettbrettet godt beskyttet.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar