mandag 11. februar 2019

Det kribler i fingrene

Det kribler i fingrene etter å gå i gang i hagen, men jeg skal prøve å holde igjen litt til. Jeg følger ivrig med på værmeldingene og håper jeg kan gå i gang snart. Noen ting bør jeg vente med, men å koste og rydde der vi har stein kan jeg begynne med når som helst, så det blir nok noe av det første jeg gjør. Krukkene skal få stå der de står en stund til. Der er det lunt og godt til det er tid for å plassere ut dem som skal flyttes. Noen av dem skal plasseres på terrassen, men jeg vil vente med å sette krukker der til den er vasket og oljet.  Enn så lenge rusler jeg i hagen og ser på vårtegnene og så startet på våren inne i går og sådde de første frøene. Det er en herlig tid vi går inn i.

Har du begynt i hagen?






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar