søndag 16. september 2018

Krukkehagen i september

Det er fortsatt grønt og frodig i hagen selv om det går mot høst, blomstrer gjør det også. Høsten setter mer og mer preg på hagen, jeg ser endring fra da disse bildene ble tatt på torsdag og til i dag. Det er fascinerende med hostaen som blomstrer samtidig som den holder på å ta høstprakten på. De fleste av krukkene vil få ny plass i løpet av oktober slik at de står skjermet fra vinden i vinter. Bambusene som står i krukker skal få plass langs gjerdet slik at de skjermes litt mer fra sola, så får vi se til våren om de har trivdes litt bedre da. Noen av krukkene skal tømmes og i noen krukker er det planter som skal bytte krukke. Jeg har noen stiklinger jeg har fått og noen jeg har drevet fram som trenger litt omsorg og kanskje ei ny krukke før frosten kommer. Krukkene jeg har lurt på å male er fortsatt ikke malt, så det får bli et prosjekt neste år. 








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar