tirsdag 16. april 2019

Småplantene vokser og gror

Småplantene mine ser ut til å trives. I hvert fall de fleste av dem. De vokser og gror og om ikke lenge kan nok noen flytte ut i drivhusskapet for tilvenning til utelivet. Jeg har ikke plass til alle i drivhusskapet, så de må flyttes ut litt og litt. Jeg prøver meg nok med grønnkålen først. Det virker som om den ikke den trives så godt inne. Jeg har sådd direkte ute også, så jeg har flere å ta av om de jeg har sådd inne ikke skulle takler overgangen til drivhusskapet. 

Slik stod småplantene da jeg kom hjem fra Oslo i dag:
















Slik så de ut etter at jeg hadde snudd brettene:
















Småplantene på bildene står på skobrett fra IKEA. Jeg kjøpte skobrettene i fjor og er godt fornøyd med dem. De rommer mange potter og er sterke nok til at jeg kan bære dem med pottene på. I bunnen av skobrettene har jeg vanningsduk som jeg har kjøpt på Plantasjen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar