søndag 15. juli 2018

Hagen etter ferien

I natt kom vi hjem fra ferie og jeg var spent på hvordan hagen så ut. Vi har fått hjelp til å vanne krukker og blomasterkasser og det sees. Takk for hjelpen til dere som vannet! Før jeg la meg i natt tok jeg meg en god vanningsrunde også slik at jeg fikk vannet godt mens jorda var litt kald og plantene fikk god tid til å nyttiggjøre seg vannet før sola og varmen kom. Det tok si tid med vanningsforbud med slange og der jeg måtte vanne med vannkanner og bøtte, men heldigvis får vi vanne med det. Tror jeg må gjødsle litt en av de nærmeste dagene, men først skal bærene høstes og visne blomster fjernes på sommerblomstene. Ja, og så er det litt andre ting å gjøre etter en ferietur også. Da er det greit å sette tørkestativet på terrassen der klærne tørker raskt.








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar