mandag 17. april 2017

En herlig dag i hagen

I dag har jeg hatt en herlig dag i hagen. Det var ikke lenge jeg satt i ro, men en liten prat med mannen ble det i solveggen. Han drakk te og jeg drakk kaffe. Jeg har litt av hvert jeg kan holde på med i hagen og det liker jeg. I dag har jeg pottet om tomater og plantet valmuer og liljekonvall jeg fikk med fra mine foreldre i går. Jeg har kuttet opp grener som er blitt klippet av bærbuskene våre. De tynneste kvistene gikk i kompostdunken og de tykkeste er lagt til tørk med tanke på å brukes til opptenningsved i ovnen. Litt luking ble det også og etter at bildene ble tatt så klippet jeg ned den andre hortensiaen også. Neste finværsdag jeg har ei økt i hagen er det belegningssteinen som må få litt oppmerksomhet. Der må det lukes, kostes og så skal den sprayes med grønskekverk når det blir varmt nok for det.








2 kommentarer:

  1. Hei. Flotte bilder. Du er heldig som har sol. Her snør det. Sånn forskjell det er i landet vårt. Ønsker deg en fin kveld.
    Hilsen Hanne-Lise.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Ja, det varierer veldig. Også fra en dag til en annen. Nå på morgenkvisten er det frost her. Ønsker deg en fin dag! :)

      Slett