søndag 27. juli 2014

Litt vann i vår hage

Jeg liker vann i hagen, men vil ikke  grave ut en dam. Etter å ha blitt inspirert av andre bloggere (Huset på landet og  Moseplassen) hadde jeg lyst til å prøve på noe selv. I dag ruslet jeg ned i kjellestua, der vi fortsatt ikke har kommet i orden etter at vi flyttet inn i fjor, for å finne noe jeg kunne bruke. Der fant jeg den hvite blomsterpotta som du ser på bildene. Den har ikke hull i bunne siden den er beregnet på innebruk. Jeg har ingen planer om å bruke den inne, så da passer den godt til dette bruket. Jeg bruker den i år og dersom jeg liker det kan det tenkes at jeg går for noe større neste år. Jeg har også utstyr til å lage et lite fuglebad av betong, men får se når det blir. I bunnen av krukka la jeg noen steiner og så pyntet jeg med tre rosa asters som jeg sådde tidligere i år.











2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk! :) Må nok gå for noe større neste år. Og så må jeg tenke ut en lur plass å ha det :)

      Slett