fredag 1. august 2014

Stangbønnene blomstrer


Jeg har sådd stangbønner for første gang. Jeg sådde dem direkte samtidig som jeg sådde sukkerertene. Sukkerertene har jeg alt høstet mye av, mens stangbønnene begynte ikke å blomstre før nå nylig. Bildene er tatt for noen dager siden. Plantene har vokst litt mer siden da. Siden det ikke er mer å klatre i i høyden, og de er uenige med meg i forsøket på å få dem til å klatre nedover, så klatrer de i hverandre. Så får jeg se hvordan det går. Nå er jeg spent på om vi får oppleve å høste av dem. Uansett om det blir noe å høste i år eller ikke, så har jeg lyst på nye til neste år, men da vil jeg tenke ut en annen klatremulighet. Kanskje over åpningen mellom blomsterkassene på et vis.









Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar