mandag 18. august 2014

Blomster fra hagen på helgas festbord

40 årsdagen ble feiret i helga. Lørdag var det jentefest og søndag var det familieselskap. For man er da vel jente selv om man er blitt 40? Synes det, jeg ;) Bildene av festbordet ble tatt lørdag. De grønne plantene er avleggere fra en plante som jeg har som jeg har dyrket fram og fått røtter på. Nå er de så store at de ble fine å dekorere med. Pottene de står i er maisbokser som jeg har limt papir på med decoupagelim. I to små grønne vaser dekorerte jeg med fargerike blomster fra hagen.














Jeg er på bloggurat.

4 kommentarer:

  1. Sprudlende festbord - håper festen ble like bra som bordet :))

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Det ble den. God stemning og praten fløt godt :)

      Slett
  2. Gratulerer med overstått! Et sprudlende festbord. Har kikket på bloggpostene dine. Helt imponert over hva dere har skapt i den nye hagen. Det blir spennende å følge deg fremover.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hyggelig å høre. Kjekt med hage :) Til vinteren er det vel tid for å drømme og planlegge nye prosjekter. Kjekt å kose seg med slikt vinterstid :)

      Slett