søndag 11. mai 2014

Bambus er plantet i to av (blomster)kassene

I dag har vi kjøpt bambus og plantet i to av  blomsterkassene. Vi kjøpte sorten 'bimbo' denne gang også. All bambus vi har i hagen er dermed 'bimbo'. Nå skal vi ikke ha mer bambus i hagen, Jeg synes det ble grønt og fint med bambus i blomsterkassene. Nå håper jeg bare de vil trives der. I resten av blomsterkassene skal vi ha kjøkkenhage. Det blir heller lite blomsterkassene, så kan skje jeg bare skal kalle dem kassene heretter.


 


4 kommentarer:

  1. Bambus er så koselig når de rasler i vinden. Vi har ikke i hagen, men jeg har veldig lyst på. Ser ut som det blir veldig, veldig fint hos dere=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg er veldig fornøyd med dem. Har begynt å grunne litt på hvordan vi skal gjøre det i bedet hvor vi har bambus. Tror jeg har landet på noe :)

      Slett
  2. Digger bambus :) Nå har vi også fått det! Har ikke fått tatt bilder der de står enda, men det kommer
    Ha en fin ny uke!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Nå har det kanskje kommet bilder? Må inn og titte :) Ønsker deg en fin søndag! :)

      Slett