fredag 11. april 2014

Påskeferie, sol og vår i hagen

Sola tittet innom en liten tur i dag og jeg fikk nytt den med en kaffekopp på terrassen. En fin start på påske ferien. Over meg henger oppgaven jeg må skrive på og helst bli nesten ferdig med i løpet av ferien. Kom, motivasjon, kom!!! Herlig å rusle rundt i hagen og se at det spirer, gror og blomstrer. I morgen er det ett år siden vi overtok huset og på denne tida i fjor var det tele i bakken, så det de skulle gjøre på uteområdet var ikke ferdig. I morgen skal jeg vise bilder av hagen da og hagen nå. Den gang var det en litt annen type stein som dominerte i hagen ;) Snart kommer mann og barn også hjem. Mannen skulle handle litt bl.a til blomsterkassene på vei hjem og hente frøkna, som er hos ei venninne, på veien. Det kommer til å ta tid å fylle blomsterkassene med leca og jord. Så snart en av blomsterkassene er klare skal småplantene mine flytte ut. Må bare herde dem litt først. Driver enkel herdig i dag med å åpne vinduene der de står. Luftig og godt hos dem nå. Håper noen dager med det gjør susen som herding.


God helg til deg! :)













2 kommentarer:

  1. Så flott det blomstrer hos deg allerede. Kjempekoselig:)
    Riktig god påske!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Det er kjekt å se hvordan det blomstrer :) Gult og påskefint i hagen nå. Har pyntet til påske inne også, så nå er det gult og fint både her og der :)

      Slett