søndag 20. april 2014

Nytt til hagen fra mine foreldres hage

I helga har vi vært hos mine foreldre og kost oss der sammen med lillesøster, svoger og niese. Noen små spirer ble også med. Jeg er spent på å se hva det blir av spirene. Jeg har ikke sett blomstene og vet ikke hva de heter. Spirene har flyttet opp til det grønne hjørnet og jeg skal prikle dem i morgen. Resten av det i posen skal plantes rundt om i hagen i kveld.




Plantene på bildet nedenfor er asters fra det grønne hjørnet oppe. Jeg har bestemt meg for å prøve å plante dem ut. Jeg har flere å ta av om det skulle være for tidlig. Men med temperaturene som er meldt framover, så kan det lett gå godt. Herlig med sol, varme og tid til hagen :)




I dag har mannen og jeg vært sammen i 9 år. Tida flyr! Elsker deg, kjære mannen min! 8==('',)==8


Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar