tirsdag 15. april 2014

Med litt karse på påskens lysfat

Frøkna kom hjem med en bitteliten krukke med karse. Den ville jeg pynte med og tenkte at på et lysfat ville den komme til sin rett. Så da var det å snoke litt rundt i påskepynt og annen dekor for å finne noe jeg kunne bruke. Blomsten i vasen ble hentet i hagen. Slike blomster vil jeg ha neste år. Jeg plantet dem ut noen dager før frøknas bursdag i februar og fortsatt blomstrer de like fint. Men nok om det. Gule egglys ble satt i stein for at de skulle stå stabilt og en liten kylling ble funnet fram.














I dag har vi hatt herlig vårvær med ei varm og god sol. Herlig å være i ahgen på slike dager. oppgaven har jeg også fått jobbet med. Det går stadig framover med den. Middagen putrer på komfyren og jeg er bare innom en tur for å sjekke middagen og for å blogge litt. Ute holder jeg på å plante om agurkspirene mine og har planer om å plante om squashspirene også.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar