mandag 28. april 2014

I kveld skal det plantes jordbærplanter

Før middag var jeg bortom en nabo med et stort jordbærbed med mange jordbærplanter hvor det trengtes å tynnes ut litt. Vi gravde og gravde og selv etter at bøtta var full var det fortsatt mange planter å ta av. Nå skal jeg slappe av litt etter middag og så skal jeg ta turen ut for å plante. Fikk litt kjølen i meg, så nå vil jeg krype under et teppe en liten stund med ei god bok. Takk for jordbærplantene og en god drøs, kjøre nabo! :)




Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

2 kommentarer:

  1. Det er så koselig med hyggelige naboer som man kan dele med. Jeg har også en nabo som deler raust av det hun har i hagen=) Kos deg med bok, pledd og senere planting=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er det :) Og så fikk vi en god drøs også :) Nå er det straks leggetid her. God søndag til deg! :)

      Slett