søndag 27. april 2014

Det blomstrer i hagen

Det blomstrer i hagen og det har det gjort lenge. Jeg synes det er kjekt å rusle rundt og følge med på det som spirer og gror. Krokus og snøklokker er avblomstret. Snart er alle påskeliljene det også. Nå er det tulipanene sin tur. Noen blomstrer, mens andre fortsatt står med knopper. Noen av staudene blomstrer også og i frukthagen (les:fruktbedet) er det både blomster og knopper.































I dag har jeg holdt på litt i hagen og jobbet med oppgaven. Frøkna og mannen har vært ute på tur. Nå skal vi snart dra av sted til grillfest hos mannens sjef og familie. De har invitert de som jobber på mannens avdeling sammen med familiene deres. Det gleder jeg meg til. Jeg har laget en liten vertinnegave som vi skal ta med. Utgangspunktet var en brukt maisboks og en stikling. Jeg skal legge ut innlegg med bilder i kveld.


Du kan følge meg på facebook: Fru trollhagen

4 kommentarer:

  1. Så mye fint som blomstrer i hagen din=) Våren kom plutselig så fort, og det er deilig. Blir spennende å se vertinnegaven din. Så koselig=) Fin søndag=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Herlig med vår og se hvordan det spirer og gror i hagen. Ønsker deg en fin søndag! :)

      Slett
  2. God fornøyelse. Nydelige tulipaner og annet i hagen din. Hilsen fra Liv

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Det er gøy å se hvordan det spirer og gror i hagen. Blir spennende å følge med framover :)

      Slett