fredag 28. mars 2014

Sol, kaffe og jord på hendene

Sitte i sola med en kaffekopp i hånda. Slappe av og kjenne sola varme. Kjenne på at det har vært ei fin uke på jobb. Rusle rundt i hagen og se på det som vokser og gror. Luke litt her og der. Vite at frøkna koser seg med gode venner. Vite at jeg snart skal på forelesning med spennende emner og fine samtaler. Det er alle disse små lykkestundene som utgjør livet. God helg til deg! Nå skal jeg snart rusle avgårde til kveldens forelesning.



Kanten på en av blomsterkassene brukt som sidebord.



Nå er det ikke lenge til påskeliljene blomstrer.



Krokusene strekker seg mot sola.



Et av disse fargeglade parene skal jeg ta i bruk neste gang jeg skal luke.

4 kommentarer:

  1. Hei! Endelig en kaffidrikkende dame blant alle te-folk! Morsomt med de hanskene..hvor viktige er ikke de!!
    Har flere nye fargerike par..men idag har jeg glemt dem helt ..ok å få litt mold under neglene når priklearbeidet skal gjøres.

    Ha en nydelig vår-helg! Mvh Eli, en annen Rogalandsdame.

    SvarSlett
    Svar
    1. Mmm.... Kaffe er godt! Drikker litt te også, men mest kaffe. Priklearbeid uten hansker går greit, men i hagen liker jeg meg best med hansker. I hvert fall til planlagt økter ;) Ikke alt i hagen jeg liker like godt å treffe på :D

      Ønsker deg ei fin uke! Med regn i lufta skal det gjødsles i hagen :)

      Slett
  2. Koselig innlegg! :) Her skinner også sola i dag. Gleder meg til å være ute litt senere. Snart skal nesteldstemann på speidertur med overnatting i lavvo. De er heldige med været. :)
    God helg og klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Herlig med utetid i finværet. Nå er det regn her og blir slik en ukes tid framover. Håper på fint vær til påske :) Tenkte jeg skulle benytte meg av dagene med regn til å få gjødslet litt i hagen :)
      Speidertur hørtes kjekt :) Kjekt med fint vær på en slik tur. Ønsker deg ei fin uke! :) Klem

      Slett