søndag 30. mars 2014

En liten gnom i vår hage

En liten gnom har flyttet inn i vår hage. En liten hagegnom som fikk bli med meg hjem en dag. Snart vil han stå delvis skjult i busken mens han ser ut på det som skjer og passer på hagen vår. Fugler får han ikke skremme bort. Men de store, brune sneglene kan han skremme laaaangt bort. En liten fargeklatt er han der han står :)


Ser du ham der han står og hilser?



Vi lister oss litt nærmere.



Laaaangt bak påskeliljene som blomstrer så fint.




Og der var han. Står lett henslengt og har oppsyn med hagen.



Hagegnomen vår.



Har du en hagegnom i hagen? Eller andre figurer?

4 kommentarer:

  1. den var søt :)
    Så fint det ser ut hos dere nå! Her skjer det stadig ting utenfor, og nå venter vi på snekker som skal lage levegg og gjerde. Vil gjerne ha det på plass før vi får ut hagemøbler :) Neste år håper jeg på krokus her også!
    Ha en fin ny uke :)
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det artig å se utviklingen som har vært i hagen dette året. I morgen er det ett år siden vi overtok huset :) Skal legge ut bilder og vise da og nå. Blir kjekt å få opp levegg og gjerder. Lager en fin ramme rundt. God helg! :) Klem

      Slett
  2. Så søt den var da :-)
    Håper den skremmer bort de brune sneglene!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Ja, det håper jeg den gjør. Enn så lenge har jeg ikke sett noen som har tatt seg turen opp i hagen. Håper de ikke er så begeistret for steinhagen vår som jeg er :) Sjansen uansett stor for at det kommer færre her enn der vi bodde før hvor hagen grenset mot en park.

      Slett