søndag 15. september 2013

Staudene i posen er plantet

Lørdag for ei uke siden hadde jeg med meg hjem en pose med stauder fra mine foreldre. Disse er nå blitt plantet rundt omkring i hagen.

I bambusebedet.


                        edelweiss                                              nellik?


¨

I det store bedet.




                                                 liljekonvall

I frukthagen.


                                         sitrontimian?
 
Mellom skiferhellene
 

                                          Kryptimian?
 

Vet du hva noen av disse staudene heter? Tror jeg skal tegne dem inn på en planteplan og høre med mamma :) Nå skal vi straks avgårde på gudstjeneste. Ønsker deg en fin søndag! :)

2 kommentarer:

  1. For et flott hus dere har fått. Litt av en jobb som er gjort. Nå blir det vel kjekt å lage hage. Masse fint du har fått med fra dine foreldre. Vanskelig å se hviilke stauder det er, men din mor vet nok:) Blir spennende å følge deg fremover. Lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Vi trives godt her med både hus, hage og området vi bor i :) Nå gleder jeg meg til å se utviklingen i hagen. Og til å se hvilke stauder som dukker opp ;) Da bør jeg forhøre meg om hva de heter og lage en liten oversikt :) Vi er i gang med å klargjøre blomsterkassene. Gleder meg til å ta dem i bruk :)

      Slett