søndag 1. september 2013

Rusletur rundt huset: Blir du med?

Torsdag gjorde de seg ferdige med steinleggeingen og i kveldinga tok jeg meg en rusletur med kameraet. Her skal du få en omvisning hos oss i bilderform.

Vi starter ved inngangsdøra...



... og går opp trappa til garasjen og biloppstillingsplassen.





Vi går langs med garasjen ...



... og bort til trappa bak garasjen som leder ned til "rotehullet " vårt.



Men, ups, "rotehullet" vårt er det ikke bilde av her, men vil du se bilde av det, så finner du et her.

Etterpå går vi opp trappa og ser rett på frukthagen vår.



Vi rusler rundt i hagen ...











...og avslutter turen på terrassen.



Takk for turen! Håper du kommer igjen en annen gang :)

4 kommentarer:

  1. For en jobb dere har gjort=) Det kommer til å bli frodig og fint nå bedene vokser seg til=) Fin søndag til deg=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! Gleder meg til det! I kveld har jeg plantet astilber jeg har fått. Plantet noen ved bambusen, men de er så høye at jeg tror ikke vi kan ha dem der. Plantet mange i enden av bioppstillingsplassen, så får vi se om de trives der. Så kan vi kanskje vente noen år med å kjøpe noe til den delen av hagen og kanskje trenger vi det ikke. Det hadde jo ikke gjort noe ;)

      Det var en rolig hagedag i går da hadde vi dåp her. En fin dag :)

      Ønsker deg ei fin uke! :)

      Slett
  2. Koselig rundtur :) Imponert over hvor langt dere har kommet på så kort tid! Nå ser det faktisk ut som vi også kan få gjort litt ute før vinteren kommer - må bare bestemme oss for hvem som skal gjøre jobben. Anbud er innhentet :)

    Ha en flott septemberkveld!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Så spennende at det nærmer seg. Det er kjekt å følge med og se hvordan det utvikler seg. Jeg har vært ute i hagen i kveld og fylt på jord og plantet noen astilber i vi har fått. Har en igjen å plante og en jeg har plantet som jeg tror jeg vil flytte på. De var høye de vi fikk, tror de kan bli fine i skråningen i enden av biloppstillingsplassen. Planter dem der og så ser vi :) Gleder meg til å se bilder av hvordan det blir hos dere :)

      Vi hadde dåp her i går. Hele familien var slitne i dag :)Ønsker deg ei fin uke! Klem

      Slett