torsdag 12. september 2013

Et lite bilderas av utviklingen i hagen fra april til nå

I dag er det 5 måneder siden vi overtok huset. Vi overtok det 12. april og flyttet inn 19. april. Det har skjedd en del i hagen vår denne våren og sommeren :) Nå er jeg spent på å følge solas gang i løpet høsten og vinteren og på å se hvor i hagen den treffer. Vi prøvde å følge litt mer når vi var  innom i byggeprosessen. Jeg er også spent på å se hvordan det går med plantene gjennom vintern og håper alle klarer seg godt.






















































































Hva synes du?

4 kommentarer:

  1. For en enorm jobb dere har gjort=) Tenk for en forandring på noen mnd. Jeg er imponert, og det blir veldig artig å se hvordan det ser ut neste år=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det blir gøy å se neste år når plantene har vokst mer til og det er frodigere :) Litt mer møbler må vel også til. Og kanskje litt andre dekorative og artige elementer :)

      Slett
  2. Dere har jo virkelig fått det til iå bli fint!!! Vi flyttet jo inn i desember, og har fortsatt ikke noe utenfor.... ja ja (men de kommer og graver fra neste uke - hurra!)
    Blir spennende å se hvordan det utvikler seg videre her :)

    Ha en strålende fin helg!
    Klem fra Ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Nå er vi gang med å klargjøre blomsterkassene. Gleder meg til å ta dem i bruk :) Blir kjekt å forme hagen deres nå framover. Jeg ser stadig for meg ting vi kan gjøre i hagen ;) God helg! :) Klem

      Slett