mandag 23. september 2013

Blomstrende bursdagsgave

Da jeg hadde bursdag i august ønsket jeg meg løk. Siden det ikke var så mye å få fatt i da, så fikk jeg penger. I går var vi på Plantasjen og kjøpte løk for pengene jeg fikk og bittelitt til. Det ble mye av vår farge som er oransje. Passet godt å sette dem på bryllupsdagen vår. Vel hjemme fikk jeg satt alle løkene før det var kveldsstund med frøkna og bryllupsdagsfeiring med mannen :) Jeg er spent på om alt kommer fram og gleder meg til å følge med på det som spirer og gror.







Har du satt løk i år? Skal du sette?

4 kommentarer:

  1. Løk er artig, og veldig koselig med de som titter frem tidlig om våren=) Blir spennende å se neste år. Gratulerer så mye med bryllupsdagen=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Ja, nå er jeg så sen med å svare at jeg kan fortelle at det er mange av løkene som titter fram :) Krokusene blomstrer og påskeliljene har knopper som blir stadig gulere og gulere. Blir spennende å følge med i hagen videre utover våren :)

      Slett
  2. Gratulerer med overstått bryllupsdag! :)

    Det er så koselig når løkblomstene titter frem og etter hvert blomstrer om våren! Jeg skal sette ned noen løk jeg har latt tørke, løk fra vårens løkblomster jeg kjøpte i potte. Det gjorde jeg i fjor også, gikk veldig bra.

    God torsdag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Litt sen med å svare på kommentaren, ser jeg ;) Løkene jeg satte i høst spirer og gror nå. Snøklokkene er avblomstret, krokusene blomstrer og snart blomstrer påskeliljene også. Kjekt å se at det går mot vår i hagen :) God søndag til deg! :)

      Slett