onsdag 21. august 2013

Før og nå: bilder av hagen

12. april overtok vi huset og 19. april flyttet vi inn. Jammen har det skjedd mye både inne og ute siden da. Jeg har laget et innlegg med et bilderas, som viser den gradvise utviklingen i hagen, som jeg vil legge ut om litt, men her kan du se hvordan hagen har endret seg fra april til august. De nederste bildene er tatt fra balkongen.

Hagen i april:





Hagen i går:





I dag skal jeg spre ut litt jord. Mannen kjøpte noen sekker i dag som vi kan bruke til å fylle i bedene med. Hagejord som koster 299,- for ti sekker. Vi har tidligere blandet inn kugjødsel/kukompost i bedene sammen med hagejord, torv og god vi har fått levert og fått fra svigers. Litt mer jord i bedene og jeg kant plante stauder og sette løk :)

Ønsker deg en fin ettermiddag og kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Hei Fru Trollhagen! Jeg skriver for Sandnesmagasinet, og gjør en sak på hagedesign. Jeg snublet over bloggen din, og lurte på om du kunne være interessert I besøk av meg? Ring eller meld meg gjerne på 47367182:)
    Vennlig hilsen
    Ine

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei! Det hørtes spennende ut. Jeg sender deg en melding :)

      Slett