lørdag 31. august 2013

Et trillebårlass med ...

... astilber kom på vår dør i dag. En nabo som hadde sagt vi kunne få astilber kom med de på døra i dag. De trrengte å rydde i astilbene sine og vi ble veldig glad for å få dem. Så nå blir det enda litt grønnere :) Vi flyttet dem over i vår trillebår og der er det mulig de blir stående til mandag. Det trengs litt mer jord i det ene bedet hvor det er aktuelt å plante noe av det.. Vi har liggende ti sekker jord utenfor her nå, tanken er å få plass det i løpet av kvelden. Men får se om det blir tid til planting. Jeg har fortsatt litt å gjøre som å bake cupcakes og ordne antrekket mitt (lete fram litt ting). Bordet er ferdig dekket og jeg er ferdig med blomstene vi skal pynte med. Jeg ordnet tre skåler med blomster som flyter til bordet og en stor bukett til gangen. I den store buketten brukte jeg blader fra astilbene vi fikk :) Det er mulig at litt av astilbene vi fikk havner i staudebedet og så flytter vi den ene tua vi har der. Astilbene vi fikk er lyserosa. De vi har i staudebedet er hvite.





Ønsker deg en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar