torsdag 29. august 2013

Blåbær i vår hage

I dag plukket jeg og frøkna blåbær i hagen. Det er ikke så mange modne enda, men gode var de. Det første frøkna plukket var svært. Kjekt å kunne plukke bær i egen hage. Og att på til det første året vi har buskene. Til neste år håper jeg vi får enda mer bær :) Har du blåbær i hagen eller på balkongen?

 





I dag ble de ferdige med steinleggingen, så nå er all steinen vi har planlagt lagt blitt lagt. Vi er veldig fornøyd :) Jeg skal ta bilder og vise. Sånn ellers har vi også fått opp bilder i stua. Hurra! Artig å se bildene jeg laget i vår på plass på den oransje veggen. Du kan se de tre bildene jeg har laget her. Etter hvert skal jeg legge ut bilder fra stua :)

4 kommentarer:

  1. Blåbær er kanskje noe for vår hage og vårt klima også? Vi har så harde vintre i innlandet. Jeg skulle svare på din kommentar på min blogg m o p p e g u r i, så slettet jeg den i stedet. Det var et uhell rett og slett. Ha en god dag i hagen og ellers!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! :) Du får høre med et plantesenter i nærheten, de kan vel gi deg et svar. En skal jo kunne ha dem i krukker, så en skulle jo tro at de tåler litt. Kjekt å ha :) Sletting kan skje, ja. Lett å trykke feil :) Her er det skikkelig ruskevær nå. Håper på oppholdet i fint i morgen når vi skal feire dåp. Ønsker deg en fin søndag! :)

      Slett
  2. Åj, for et stort blåbær du viser frem! :) Spennende og godt med blåbær! Vi har ikke blåbær i hagen.

    Biloppstillingsplassen deres blir virkelig pen!

    God helg! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Mmm...Ja, blåbær er godt! :)

      Takk! I morgen får vi testet den ut for da skal vi feire dåp og ha plass til gjester :)

      Ønsker deg en fin søndag! :)

      Slett