fredag 30. august 2013

Bilder på den oransje veggen

Torsdag kveld fikk vi opp bilder på to av veggene i stua. Vi har hengt opp bilde over sofaen og bilder på den oransje veggen. Den oransje veggen er en av to vegger i huset med en annen farge enn hvit. Den andre er en rosa vegg i rommet til frøkna. Valg av nyanse på den oransje veggen er tatt med utgangspunkt i et bilde, ei lampe og teppe vi hadde. De tingene er nå samlet i motsatt ende av stua. Oransje er en farge vi har brukt mye, så vi vet at vi ikke går lei den så raskt.





Nå som det går mot høst så gleder jeg meg til å teste ovnen. Vi har valgt å ha sideglass slik at vi kan se flammene uansett hvor vi sitter.

Har du en favorittfarge som går igjen hjemme hos deg?

4 kommentarer:

  1. Great presentation, fantastic ideas:) Greetings

    SvarSlett
    Svar
    1. Thank you! Fun to decorate with something I've made myself :)

      Slett
  2. Det ble jo veldig flott med bildene på den oransje veggen! Ja, jeg har en favorittfarge som på fargekartet heter Porselen. Den er lillagrå og går igjen i flere rom. Har etterhvert blitt veldig glad i grått også. Der jeg bodde før hadde jeg dilla på blått, så smaken forandrer seg litt. Men fargeskalaen er den samme ;-)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er noe med de fargene og tonene som følger oss :)

      I morgen skal vi feire dåp. Vi både gleder oss og er spente :)

      Ønsker deg en fin søndag! :)

      Slett