mandag 19. august 2013

Belegningsstein i hagen

Da jeg kom hjem fra en herlig dag på jobb hadde de kommet langt i hagen. Mye belegningsstein er på plass. Hurra! Jeg synes det blir så fint :) På det som gjenstår er det mye tilpasning og putlearbeid. Artig å se hagen med belegninsstein. Hele hagen blir som en stor terrasse. Så snart all belegningssteinen er på plass kan vi fylle på mer jord i bedene. Når det er gjort kan jeg plante stauder og sette løk. Har både stauder og løk som venter :) Og mer kommer ;)







En annen gledelig nyhet i dag er at det endelig ser ut som det skjer noe med garderobeskapet på soverommet som har stått sånn halvferidg med feil inne på soverommet. Noe var levert feil og uten rett størrelse på delen kunne ikke garderobeskapet ferdigstilles. Det var utbygger som satte opp skapet og som måtte stoppe opp. Nå ser det ut til at firmaet som vi kjøpte det av stiller med montør nå som delene er på plass. Så i morgen håper jeg at jeg kommer hjem til ferdig garderobeskap. Da kan jeg kaste meg over eskene på sikt og rydde klær inn i skapet. Skulle bli noen færre esker da :)

Ønsker deg en fin kveld! :)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Takk! Nå er alle steinen vi skal ha lagt. Så sant vi ikke kommer på mer ;)

      Slett
  2. Jeg er imponert over hvor mye dere får gjort=) Dette blir kjempefint=) Håper den nye uka blir fin=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Det har vært travelt etter oppstart på skolen og med en forkjøelse som toppet det. Tyder på at det går mot høst :) Nå er steinen ferdiglagt både ved terrassen og på biloppstillingsplassen :) God helg til deg når den kommer! :)

      Slett
  3. Så flott stein dere får lagt! Det blir lekkert! :)

    Ønsker deg en god uke! :) I dag møtte jeg en del av elevene jeg skal undervise, koselig! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Nå er all steinen lagt. Også på biloppstillingsplassen :) Det har vært travle dager etter oppstart, men det er kjekt å være i gang :) Og snart er det helg. God helg til deg når den kommer! :)

      Slett