søndag 7. juli 2013

Skiferlegginga nærmer seg ferdig

En herlig søndag går mot slutten. Vi har vært i familieselskap og feiret ei av frøknas kusiner. God mat, godt lag og herlig vær :) Nå sitter jeg ute i hagen i kveldssola og blogger. Gjelder å nyte sola mens den er her.Torsdag startet de arbeidet med skiferlegginga og fortsatte på både fredag og lørdag. Nå nærmer det seg ferdig og vi er godt fornøyd. Vi gleder oss til å se det helt ferdig :) Håper de kommer tilbake i morgen. Etterhvert skal de også sette kantstein der vi skal ha bed. Når det er gjort kan vi grave feridg og få på plass mold. Og så vil det være klart for planting :) Skiferen vi har valgt er Alta-skifer.





Hva har du gjort i dag?

6 kommentarer:

  1. Så flott det blir! :) Vi har også vært på besøk i dag, bla kost oss med vaffelsteking ute. Det er sommer! :)

    God kveld!

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Kjekt å se uteområdet ta form :) Blir et helt annet uteområde å starte sommeren med neste år ;) Herlig med sommer! Ønsker deg ei fin uke! :)

      Slett
  2. Så koselig med kommentar på bloggen min, og det er alltid spennende å se hvem som har lagt igjen kommentaren. Koselig å titte rundt på bloggen din. Så fint uteområdet blir, jeg synes det er så fint når steinene er tilpasset hverandre. Gleder meg til å se mer=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Mer kommer :) Gleder meg til å følge med på din også :)

      Slett
  3. Jeg skal prøve å få lagt meg til som følger, men skjønner ikke dette bloglovin`greiene enda=) Vibeke

    SvarSlett
    Svar
    1. Du kan følge meg gjennom bloggen. Jeg har blogspot som adresse jeg også :)

      Slett