onsdag 17. juli 2013

Oppussing av lampe fra 70 - tallet: På plass i TV-kroken

Lampa er ferdig vasket og malt og plassert i TV - kroken. Nye pærer har den også fått. Jeg leker litt med å la den lampa og den oransje lampa vi har i stua bytte plass, men har ikke helt bestemt meg. Tror jeg venter litt til til vi har fått opp bilder både i stua og i TV - kroken. Da ser jeg bedre hvilken lampe som passer best hvor :) På det nederste bildet kan du såvidt skimte foten på lampa. Det gjorde seg med litt maling på den. En god vask har den også fått. Du kan se bilder her av hvordan lampe så ut da jeg begynte å vaske den og før jeg spraymalte foten. Døra du ser på det nederste bildet fører inn til frøknas rom. Vårt rom er ved siden av.







Har eller har du hatt du slik lampe? Har du sett slike før?

2 kommentarer:

  1. Sånn lampe har jeg hatt en gang i tiden! Morsomt å se den igjen. Retro ting er veldig in, så det er flott at ting kommer til nytte igjen.

    SvarSlett
    Svar
    1. Kjekt å kunne får original vare. Synes vi er heldige :) De to brune stolene har vi fått av mannens foreldre. De er gode å sitte i og så synes jeg at de er fine :)

      Slett