tirsdag 16. juli 2013

Med skifer i hagen

Skiferen er lagt i sand og planen er å plante noe i mellomrommene mellom hellene. Et grønt innslag i vår plenløse hage ;) Etterhvert som arbeidet med skiferen skred fram ble vi mer og mer fornøyd. Ellers i uteområdet vårt vil det være terrasse, belegningstein og grus. Da tenkte vi det var greit å ha skifer i inngangspartiet for å få variasjon. Varm og god er den også når sola har varmet den. En lun og god krok har vi nå. Vi flyttet inn i april, så dette er første sommeren i huset. Kjekt å se hvordan uteområdet tar form.







Slik så det ut før:




Har du stein i hagen?

6 kommentarer:

  1. Her gikk det jammen fortere fram enn hos oss :) Så fint det blir!

    Blomstene i headeren min som du spurte om er nok fra hotellhagen i Tyrkia der vi var tidligere i sommer. Syns de var veldig fine!

    Ha en fin kveld :)
    Klem fra ingrid

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Jeg gleder meg til alt er ferdig og vi kan gå i gang med å plante :) De blomstene er vakre. Kanskje jeg kjøper en slik neste sommer :) Ha en fin kveld! :)

      Slett
  2. Så flott skiferstein dere har fått lagt! Jeg er veldig glad i stein, så jeg synes at det har blitt kjempefint.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Valget stod mellom Oppdal og Alta. Vi gikk for Alta fordi vi syntes fargen på den passet best :)

      Slett
  3. Så stiligt hus dere har bygd!
    Veldigt fint med skiferen:))
    Ha en fin torsdagskveld!
    Hilsen fra Siv Mette

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Hyggelig at du synes det :) Vi trives godt her. Ønsker deg en fin fredag og ei flott helg! :)

      Slett