søndag 12. mai 2013

Terrasse på vei

I helga har vi vært på tur. Lørdag fikk vi telefon med spørsmål om høyden på terrassen. Vi var spente på hva som ventet oss da vi kom hjem i dag. Gleden var stor da vi så terrassen som er på vei. Antar at de kommer godt på vei med den i løpet av og kanskje blir de ferdige også. Det blir spennende å se. Vi kommer til å ha port som fører rett fra veien og inn på terrassen. Dette for å ha en ankomstmulighet uten trapp. Vi har trapp ned til huset fra garasjen. På det nederste bildet ser du hvor porten kommer. Jeg gleder meg til terrassen er ferdig og vi kan sette ut terrassemøblene. Da kan bilen få flytte inn i garasjen.Foreløpig er det ikke plass til den. Foreløpig kommer vi til å bruke møblene og det vi har, men det er mulig det blir en utskiftning etterhvert og kanskje også noe permanent. Tankene svirrer. Vi hadde med hagebøker og rutepapir på hyttetur og er i gang med å planlegge hage. Jeg skal lage et eget innlegg der jeg viser tegningen og forteller litt om hvordan vi tenker. Og da må du gjerne komme med innspill :) Nå håper jeg på mye sol slik at vi kan få brukt terrassen når den er ferdig. Kanskje allerede neste helg?







 

Ønsker deg en fin kveld og ei fin uke! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar