onsdag 10. april 2013

Husbygging: Trappene er på plass

I dag har vi vært på kontraktsmøte i forbindelse med salg av huset vårt. Herlig å ha det på plass før vi flytter inn i Nyhuset. Et par turer innom Nyhuset ble det også på meg i dag. En tur alene før jeg hentet frøkna på skolen og etter kontraktsmøtet tok vi turen dit alle tre. Vi ruslet rundt og sjekket og jeg tok også bilder. Nedenfor skal du få se bilder av trappene.

Trappene er på plass og jeg har for første gang vært nede i kjelleren. Oppe har jeg også vært og det har skjedd mye siden jeg var der sist. Jeg er ikke så glad i å klatre i stiger, så mannen har tyatt bilder underveis og vist. Jeg har klatret opp stigen til 2. etasje noen ganger, men altså ikke vært nede. Trappa mellom 1. og 2. etasje er åpen. Trappa mellom 1. etasje og kjelleren er lukket.

Trappa mellom 1. og 2. etasje:







I 2. etasje:







Trappa mellom kjelleren og 1. etasje:





Ønsker deg en fin kveld! :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar