mandag 8. april 2013

Husbygging: Kjøkkenet er på plass

Kjøkkenet er på plass med hvitevarer og det hele. Det aller meste av det som skal inn i skuffer og skap er pakket ned i esker og jeg gleder meg til vi skal pakke dem opp og få det på plass. Jeg gleder meg til å ta kjøkkenet i bruk. Det blir godt å få alle kjøkkentingene på samme sted og få god benkeplass.









Nå er det ikke lenge til vi flytter. Det ser ut til at vi tar over huset enten i slutten av denne uka eller i begynnelsen av neste. Flyttinga har vi uansett planlagt å ha i neste uke. Da kommer også sofaene vi har kjøpt til stua.

Ønsker deg en fin kveld! :)

4 kommentarer:

  1. Herlig med nytt kjøkken, ser ut som det blir skikkelig fint. Gleder meg til å se når det blir helt ferdig. Fin mandag til deg og dine.

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ønsker deg en fin kveld :) Nå skal jeg snart rusle ned og se Greys :) I morgen skal trappa komme og da skal jeg se meg rundt både oppe og nede. Gleder meg til det :)

      Slett
  2. Så FLOTT kjøkken! Veldig lyst og delikat! Tenker dere gleder dere til å flytte inn! Masse lykke til med flyttingen! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Vi gleder oss veldig :) I morgen kommer trappa, så da skal jeg se meg rundt både oppe og nede.

      Slett