tirsdag 9. april 2013

Husbygging: 2. etasje tar form

Det er tidlig morgen. Sola er på vei opp og det er lyst ute. En fin morgen :) Jeg kjenner jeg er forventningsfull og det kribler i magen. Nå er det ikke lenge til vi overtar huset og flytter. Vi gleder oss alle tre til å komme på plass. Det betyr at frøkna kan gå ut og treffe venner når som helst. Både hun og vi kjenner allerede flere i det herlige nabolaget vi flytter til :) I 2. etasje har de tatt vekk papir på gulvet og parketten vises. På badet er de godt i gang med å flise inne badekaret, og toalett og dusj er satt opp. Badet er ca  3 m høyt på det høyeste. Bildene oppe er det mannen som har tatt. Trappa har enda ikke kommet, men den kan ikke være langt unna for snart overtar vi huset. Og da skal jeg virre litt rundt overalt og ta bilder. Gleder meg til å flytte inn og innrede det nye hjemmet vårt :)

I 2. etasje har de tatt vekk papir på gulvet og parketten vises. På badet er de godt i gang med å flise inne badekaret, og toalett og dusj er satt opp. Badet er ca 3 m høyt på det høyeste. Bildene oppe er det mannen som har tatt. Trappa har enda ikke kommet, men den kan ikke være langt unna for snart overtar vi huset. Og da skal jeg virre litt rundt overalt og ta bilder. Gleder meg til å flytte inn og innrede det nye hjemmet vårt :)

Badet:





Gangen: Balkongen har fått rekkverk. Planen er å ha TV-krok foran balkongdørene.



Frøknas rom:



Hobbyrommet:



Ønsker deg en fin dag! :)

4 kommentarer:

  1. Hei på deg! :)

    Tusen takk for koselig kommentar på min blogg.
    Det er alltid så trivelig å få..

    Se her du!
    Nå begynner huset å ta form.. Du er kjempeheldig som får et helt hus å boltre deg på. Jeg drømmer litt om hus jeg også.. *hihi* ;)
    Deilig med eget hobbyrom! Det er et must for en kreativ blogger <3

    Lykke til videre!
    Klem fra Heidi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Gleder meg til å flytte inn og innrede huset. Og så gleder jeg meg til kreative sysler foran vinduet på hobbyrommet :)

      Slett
  2. Badet blir kjempe lekkert.Fine fliser og den herlige dusjen da :)

    SvarSlett
    Svar
    1. God å bruke er den også :) Vi flyttet inn på fredag. Herlig å være på plass :)

      Slett