tirsdag 30. april 2013

DIY: Bilder til stua

Disse bildene har jeg laget til den oransje veggen i stua. Du kan se bilder her. Jeg har malt deler av den brune treplata som fulgte med ramma brun og har det som bakgrunn ut mot ramma. Brunfargene blandet jeg sammen av akrylmaling jeg hadde for å være sikker på at jeg fikk nok blandet jeg i flere farger enn de to nyansene med brun jeg hadde. Jeg fikk nok maling til å male alle tre platene to ganger, jeg malte kun langs kanten, og har maling igjen. Nåa har vi bodd i huset i over ei uke, så det er vel tid for å få dem opp snart. Spent på hvordan det blir :)  Jeg tror de blir friske og fargerike flekker på den oransje veggen. Rammene og treplatene som fulgte med er kjøpt på TGR. Filten blomstene er klippet ut av er fra Panduro. Det samme gjelder de hvite og oransje arkene. De mønstrete arkene er fra Søstrene Grene. Akrylmalingen har jeg hatt i mange år og er litt usikker på i hvilken butikk jeg kjøpte den. Jeg har også laget bilder til rommet frøkna hadde. Du finner bilder av dem under etiketten DIY.





Hva synes du om bildene? Er det noe du kunne hatt på veggen?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar