lørdag 16. mars 2013

Husbygging: Sparklet og klart til maling

Malerne har sparklet og snart skal det males. I løpet av neste uke kommer kjøkkenet, så neste helg vil det være store endringer å se inne. Ute har det også skjedd litt, men der vil det nok bli en del forsinkelser pga frost i bakken. Men betyr ikke noe. Klart til sommeren blir det uansett. Da vi var innom var det en som holdt på å bygge gjerde utenfor inngangsdøra. Jeg skal legge ut bilder og vise endringene ute. Nedenfor følger bilder av huset med sparklede vegger og tak. trykk på bildene om du vil se dem større.

2. etasje: Her har mannen tatt bilde av den delen av gangen der vi skal ha TV-krok. Dørene fører ut til det som etterhvert skal bli en balkong. Jeg venter på trappa før jeg går opp igjen ;) Mannen har også tatt bilder av flisene på badet. De bildene kommer i et eget innlegg.



1. etasje: Her har jeg tatt bilder av stua, kjøkken og der hvor trappa kommer. Ikke lenge til den kommer nå. Jeg gleder meg til å se hvordan den oransje veggen blir :)







Kjeller: Også her har mannen tatt bilder. Bildene er fra det rommet som på sikt skal bli kjellerstue.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar