mandag 25. mars 2013

Husbygging: Kjøkkenet settes opp

De er i ferd med å sette opp kjøkkenet. Jeg gleder meg til å se det ferdig. Nå er det ikke lenge til vi overtar huset :) Her en dag målte vi hjemme for å se for oss hvor stort der nye kjøkkenet blir og hvor mye det vil romme. Vi får god plass fant vi ut. Det vi fikk vi bekreftet da vi var innom Nyhuset i helga. Vi har begynt å planlegge hva som skal være hvor. Gleder meg til å rydde ting på plass i skuffer og skap :) Bildene er tatt i helga. De er vel kanskje i gang med å sette opp mer allerede. Vi skal innom huset igjen i morgen. Skjer noe dag for da de neste arbeidsdagene.







I dag skal jeg og frøkna treffe venner på Leo's lekeland mens mannen gjør ærend. Frøknja koser seg der :)

Ønsker deg en fin dag og ei fin uke! :)

1 kommentar:

  1. Så spennende! Det går fort til innflytting nå, ja! :) Det ser ut som dere får masse herlig lys inn på kjøkkenet.

    Liten pause fra husarbeidet nå. Her er det stille i heimen. De to eldste er på hyttetur med mormor, de to minste har kort dag i bhg og mannen er på jobb. Jeg har husmordag! Kos dere på lekeland! :)

    SvarSlett