søndag 24. mars 2013

Husbygging: Kjellerstua

Alle vegger er malt og gulvet er for det meste klart. I kjellerstua er det hvite vegger og parkett. Listene lå i stua, så de kommer nok snartr opp både her og der. Det var folk på jobb da vi var innom tidligere i dag. Mulig kjelelrstua blir brukt som tenåringsrom på sikt, det får vi se på. Enn så lenge skal den brukes som kjellerstua og gjesterom. Hvilket vil si at vi må ha en kombinasjon av liggeplasser og sitteplasser. Etterhvert ønsker vi å få på plass en prosjektor her, men det blir nok ikke helt enda. Kanskje når det går mot mørketid igjen. Nå er det lysere dager som gjelder :) Kjellerstua er formet som en L. Jeg tror jeg må oppholde meg litt i rommet for å få en følelse av rommet før jeg begynner å planlegge innredning. Jeg har begynt å tenke litt. Mannen har tatt bildene. Stigene står fortsatt, men etter planen skal trappa komme tirsdag etter påske. Gleder meg til det! :)




Har du forslag til hvordan vi kan innrede i kjellerstua?

2 kommentarer:

  1. Så spennedne! :) Det første som slo meg, tatt i betrakning deres bruk, er sovesofa! :) Ellers kan det være flott med en gammel skuvseng også. Da kan den være til pynt eller lesekrok når den ikke er i bruk.

    Hvis du fjerner ordbekreftelsen inne på dine kommentarinnstillinger slipper vi å skrive inn tall og bokstavkoder for å kommentere hos deg :)


    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for tilbakemedlingen om ordbekreftelse. Tror det skal være i orden nå :) Virker også som om det går greit å svare på kommentarer.

      Slett