lørdag 23. mars 2013

Husbygging: Flisene på gulvet

Vi skal ha fliser på gulvet noen steder i hver etasje og alle steder har vi gått for de samme flisene. Flisene er mørkegrå. I 1. etasje har vi store fliser som du kan se på bildene nedenfor. Bildene er fra entreen og toalettet. De andre stedene har vi kvadratiske fliser. På badet oppe har vi store hvite fliser på veggene. De kan du se på de to nederste bildene.







Nå slapper vi av etter å ha vært på farten tidligere i dag. Etter at vi hadde vært i Nyhuset gjorde vi litt ærend. Sola skinner og til tross for kulden kan en få en følelse av vår. Foran oss ligger mange dager med fri. Herlig med påskeferie og permisjon :)

Ønsker deg en fin lørdags ettermiddag og kveld! :)

2 kommentarer:

  1. Hei og gratulerer med ny blogg! :) Jeg legger deg til i bloggrollen min. :)

    Så fine fliser, både gulvflisene og veggflisene på badet. Og gjerdet på et av innleggene under ser ut til å bli flott! Spennende å følge med på husbyggingen deres! :) Når tenker dere å flytte inn?

    Ang. Eurpopa- kartet jeg har fått, så vet jeg ikke helt hvor det skal plasseres ennå...

    God påske! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for det! :) Vi flytter inn i løpet av april. Jeg kjenner pakkelysten og er i gang med å pakke litt. Tenker jeg pakker noen esker i dag og i morgen. God påske! :)

      Slett