søndag 24. mars 2013

Husbygging: Den oransje veggen i stua

De er ferdige med å male. Nedenfor kan du se den oransje veggen. Jeg er godt fornøyd med fargen. Fargen går igjen på et maleri vi har og som også skal henge i stua i Nyhuset. Maleriet har vi vært så heldige å få i gave. Det er nøye valgt av giverne for å passe hos oss :) Jeg er i gang med å lage bilder til den oransje veggen. Jeg skal legge ut bilder av dem når de er ferdige. Kjøkkenet har også kommet og de har begynt å sette det opp. Jeg skal legge ut bilder og vise. Vi får godt med benkeplass og oppbevaringsplass på kjøkkenet :)





Kunne du tenkt deg en slik farge på veggen? Hva slags farge(r) har du på veggene der du bor?

3 kommentarer:

  1. Åh, så kult at dere har gått for en orange vegg! Det tror jeg ikke mange andre tørr nå for tiden. Liker så godt at dere kjører deres egen personlige stil!

    Her har alle veggene en slags hvitfarge, borsett fra kjøkkenet som er grått, og slik var de fleste rom da vi flyttet inn. Jeg ville gjerne malt veggene i en annen hvitfarge - og så ville jeg hatt lysegrå gulv(haha, såå kjedelig). Jeg liker nemlig å se på vegger og gulv som et "lerret", så kan jeg klæsje på med fargerikt interiør. :) Ah, nå kom jeg plutselig på at vi har jo et lite toalett - og det er knall orange!! Tenk at jeg nesten glemte det ;) Men toalett og bad skal pusses opp så fort alle papirer blir godkjent.. Venter i spenning i disse dager.

    SvarSlett
  2. Takk! Kjekt å høre :) Håper det går i orden med papirene deres. Kjekt med fornyet bad og toalett :)

    SvarSlett
  3. Hva heter fargen? Det var utrolig kult. Elsket det rett og slett!

    SvarSlett