torsdag 28. mars 2013

Hageinspirasjon fra Brussel

For et par års tid siden bodde vi et halvår i Brussel. Vi bodde der høst og vinter og den påfølgende sommeren var vi på besøk. Vi besøkte venenr som bor i en av forstadene.  Vi ruslet tur der og jeg så noen nydelige hager. Jeg synes det er kjekt å se hvordan folk ordner hagene sine og gjør det grønt rundt seg enten de har hage eller balkong. Kjekt å se og bli inspirert og enda kjekkere nå som vi skal i gang med å forme en hage fra bunnen av.











Liker du å holde på i hagen?

1 kommentar:

  1. Det høres ut som en herlig opplevelse :) Kjekt å ta med seg videre i livet. Nydelige bilder, forstår godt at dere trivdes der. Jeg har ikke fått prøvd meg noe særlig på hagearbeid enda, da vi ikke eier egen hage. Håper å få en liten hageflekk å drive med i fremtiden :)

    Når jeg svarer på kommentarer trykker jeg på det innlegget jeg ønsker og gir svar. Under kommentaren jeg vil svare står det "svar", så skriver jeg bare inn der og trykker til slutt på publiser. Om det ikke virker så vet jeg ikke hva som er galt? Er ganske ny her på "Blogger" jeg også. Håper i hvert fall at du finner ut av det :)

    Klemmer fra Lite hi

    SvarSlett