onsdag 20. februar 2013

DIY: Bilder til barnerommet

Disse bildene laget jeg i fjor vår til barnerommet til frøkna vår. Dyrefigurene er kjøpt hos Panduro. Det samme gjelder det ensfargede papiret. Det mønstrede papirert er fra blokka K&Company, Designer papaer, URBAN rhapsody som jeg kjøpte for mange år siden. Rammene jeg brukte var de som allerede hang på veggen der bildene skulle henge. Jeg husker ikke helt, men jeg tror rammene er kjøpt på Europris. Alt jeg brukte var ting jeg allerede hadde hjemme.





Hva synes du om bildene? Noe du kan tenke deg å lage?

2 kommentarer:

  1. Fine bilder, gøy å lage noe selv :D

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk! Ja, det er kjekt å lage selv :) Jeg har laget bilder vi skal ha på den oransje veggen i stua i Nyhuset. Gleder meg til å henge dem opp :)

      Slett